کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه با تصادفات ساختگی

کلاهبرداری ۱۵۰ میلیاردی از شرکت‌های بیمه با تصادفات ساختگی

بیمه کرج

گروه استان‌ها – اصفهان – فرمانده انتظامی استان گفت: اعضای باندی که با ترفند تصادفات ساختگی توانسته بودند ۱۵۰ میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کنند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی معصوم بیگی” با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور تعدادی افراد مصدوم در دادسرای شهرستان برخوار و تشکیل پرونده تصادف جرحی مشکوک، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی خود به ساختگی بودن این پرونده تصادف پی برده و در این راستا ۵ نفر از مصدومان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند که متهمان در جریان تحقیقات، از فعالیت باند ایجاد تصادف ساختگی و دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه پرده برداشتند.

سردار معصوم بیگی بیان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، اعضای اصلی باند با تبلیغ شغلی پر درآمد در فضای مجازی، افراد جویای کار را فریب داده و در منزلی اجاره ای با ایجاد بی‌حسی موضعی، صدمات و جراحاتی را در بدن آنان به وجود می‌آورند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اعضای باند، پس از مصدوم کردن افراد مذکور با استفاده از خودروهای دارای بیمه اقدام به ایجاد تصادف ساختگی کرده و پس از حضور اورژانس و انتقال مصدومان به بیمارستان، پرونده قضائی تشکیل و با صدور رأی از شرکت‌های بیمه خسارت دریافت می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: با اعترافات متهمان، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و در یک عملیات ضربتی ۵ نفر از اعضای اصلی باند را در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان، ۷ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت به همراه اقلام جراحی و پزشکی مورد استفاده برای بی‌حسی و مصدومیت افراد کشف شد.

سردار معصوم بیگی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی متهمان تحویل مراجع قضائی شده و به اتهام تصادف ساختگی، کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه و اخلال در نظام بیمه‌ای، روانه زندان شدند.#

منبع : پایگاه خبری پلیس ایران


 

بیمه کرج

بیمه کرج ایران ،بیمه کرج نمایندگی شادمنامن ،بیمه کرج کد ۳۲۹۷۷ ،بیمه کرج کارگزاری سابق ،بیمه کرج صدوور انی انواع بیمه نامه

خرید اینترنتی بیمه نامه

آدرس دفتر :بیمه کرج طالقانی جنوبی روبروی مدرسه شهدا انقلاب

تلفن دفتر: بیمه کرج

۳۲۲۱۸۷۲۳

بیمه کرج نزدکترین نمایندگی به شما بیمه کرج صدور انواع بیمه نامه
کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه با تصادفات ساختگی
مطالب مرتبط :