بازنشستگان تامین اجتماعی

خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

بیمه ایران کرج

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش حق خواروبار و مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان پس از ۱۲ سال خبر دادو گفت: مجموع حق خواروبارو مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران ۴٠ هزار تومان شده است.

بیمه بازنشستگی

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترسید تقی نوربخش ، زمان واریز حق خواروبار و مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را فروردین امسال ، همراه با متمم افزایش حقوق ٢۵ درصدی آنان دانست.

وی همچنین گفت: حق سنوات بازنشستگان نیز حدودا ١٠ برابر شده است و به افرادی که بیش از ٢٠ سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، به میزان هر سال، ۵ هزار ریال پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، بودجه سال ٩٣ این سازمان را بالغ بر ۴۵ هزار میلیارد تومان دانست و افزود: از این میزان اعتبار حدود ١١ هزار میلیارد تومان برای بخش درمان، ٢٩ هزار میلیارد برای پرداخت مستمری و  مابقی نیز برای طرحهای عمرانی و سایر هزینه های تامین اجتماعی هزینه می شود.

دکتر نوربخش گفت: ١٢٠ میلیارد تومان برای مسکن، وام ازدواج و وام تحصیلی در بودجه سازمان برای مستمری بگیران مصوب خواهد شد که پس از تدوین آئین نامه های آن در خدمت مستمری بگیران و بیمه شدگان قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی مشمول همه ١۴ بند این سیاست هاست و یک ستاد اجرایی برای تبیین و عملیاتی کردن آن با حضور کارشناسان در سازمان ایجاد شده است.

نوربخش گفت: این سیاست ها می تواند مبنای برنامه های پنج ساله ششم قرار گیرد.

 

بیمه ایران کرج

بیمه ایران کرج ، بیمه کرج نمایندگی شادمنامن ،بیمه کرج کد ۳۲۹۷۷ بیمه ایران کرج کارگزاری ، سابق بیمه کرج صدور انی انواع بیمه نامه

 

خرید اینترنتی بیمه

 

آدرس دفتر :بیمه ایران کرج طالقانی جنوبی روبروی مدرسه شهدا انقلاب

تلفن دفتر :۳۲۲۱۸۷۲۳ ۰۲۶

بیمه ایران کرج نزدکترین نمایندگی
به شما بیمه کرج صدور انواع بیمه نامه

بازنشستگان تامین اجتماعی