جبران ۸۴۰ میلیارد تومان خسارت بیمه توسعه

جبران ۸۴۰ میلیارد تومان خسارت بیمه توسعه

بیمه ایران کرج

بیمه ایران اعلام کرد با بررسی ۴۷ هزار پرونده زیان دیدگان بیمه توسعه، از محل املاک این شرکت ۸۴۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت شد و آزادی ۸۳۴ زندانی تحقق یافته است.
در آیین معارفه علی حیدری مسوول جدید واحد اجرایی مدیریت پروژه بیمه توسعه و تودیع خالق شکور مسوول سابق این پروژه، عباس فراشیانی مدیرکل بیمه های اتومبیل بیمه ایران در ارتباط با رفع مشکلات بیمه توسعه گفت: با همکاری کارکنان بیمه توسعه و کارشناسان مستقر بیمه ایران در ساختمان آن شرکت، در حال حاضر آرامش بر این شرکت بیمه ای حاکم شده و امیدواریم تا پایان امسال این پروژه به اتمام برسد.
دکتر افشاری مدیر عامل بیمه توسعه افزود: حضور بیمه ایران مانع از بروز یک بحران ملی شد.
در ادامه این جلسه، سیدمحمد ناصر مبرقعی دبیر شورای فنی و مطالعات بیمه ایران، آینده نگری و عمق بینش مقام معظم رهبری در دولتی ماندن بیمه ایران را نشانگر درایت وی دانست و تاکید کرد: بیمه ایران متعلق به صنعت بیمه و همه مردم کشور است؛ بنابراین همه باید در حفظ و صیانت از این شرکت تلاش کنند.
وی اضافه کرد: کارکنان و کارشناسان بیمه ایران مستقر در بیمه توسعه باید با کمک و همکاری مسوولان بیمه توسعه و بکارگیری رهنمودهای مدیرعامل بیمه ایران به بهترین شکل ممکن این کار بزرگ را به انتها برسانند.

 


 

بیمه ایران کرج

بیمه ایران کرج ، بیمه کرج نمایندگی شادمنامن ،بیمه کرج کد ۳۲۹۷۷ بیمه ایران کرج کارگزاری ، سابق بیمه کرج صدور انی انواع بیمه نامه

 

خرید اینترنتی بیمه

 

آدرس دفتر :بیمه ایران کرج طالقانی جنوبی روبروی مدرسه شهدا انقلاب

تلفن دفتر :۳۲۲۱۸۷۲۳ ۰۲۶

بیمه ایران کرج نزدکترین نمایندگی
به شما بیمه کرج صدور انواع بیمه نامه

جبران ۸۴۰ میلیارد تومان خسارت بیمه توسعه