بیمه و پلاسکو

دیه و خسارت پلاسکو تعیین تکلیف شد

بیمه ایران در کرج

پس از بررسی های فنی و کارشناسانه بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال خسارت مربوط به رشته آتش سوزی در خصوص پرونده پلاسکو از سوی شرکت های بیمه به زیان دیدگان این حادثه پرداخت شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در بخش بیمه های مسئولیت، مبلغ بیست و هشت میلیارد و پانصد میلیون ریال بابت فوت پانزده تن از شهدای آتش نشان توسط شرکت بیمه کارآفرین و پرداخت سرمایه فوت بیمه عمر و حادثه شانزده تن از قربانیان این حادثه از سوی همین شرکت به مبلغ سی و پنج میلیارد و ششصد و هشتاد میلیون ریال به حساب ذی نفعان قانونی آنان واریز شده است.
شایان ذکر است سه تن از شهدای حادثه پلاسکو دارای بیمه نامه انفرادی عمر و تامین آتیه بودند که شرکت پاسارگاد به عنوان بیمه گر بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به ذی نفعان قانونی آنان پرداخت کرده است.

منبع ک بیمه مرکزی

اختمان پلاسکو، ساختمانی تجاری در ضلع شمال شرقی چهارراه استانبول، تهران بود و از آن به‌عنوان اولین آسمان‌خراش و ساختمان مدرن خاورمیانه یاد می‌شد. این ساختمان ۱۷ طبقه با اسکلتِ فلزی که در سال ۱۳۴۱ افتتاح شده بود، یکی از مهمترین مراکز تولید و فروش پوشاک در تهران بود. این ساختمان در روز پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ پس از ۵۴ سال از زمان ساخت بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت و ۵۶۰ واحد تجاری در آن نابود شد. پلاسکو درحالی بعد از ۳٫۵ ساعت سوختن، فروریخت که هنوز تعداد زیادی آتش‌نشان درحال مهار آتش‌سوزی، در بیرون و داخل ساختمان بودند. پلاسکو با ارتفاع ۴۲ متر در زمان اتمام ساخت در سال ۱۳۴۱ بلندترین ساختمان تهران بود و در کنار ساختمان آلومینیوم از اولین آسمان‌خراش‌های تهران شمرده می‌شد. این ساختمان نماد تهران جدید و معماری مدرن در پایتخت و به عنوان یک نماد شاخص شهری محسوب می‌شد.

 


 

بیمه ایران کرج

بیمه در ایران کرج ، بیمه کرج نمایندگی شادمنامن ،بیمهایران در کرج کد ۳۲۹۷۷ بیمه ایران کرج کارگزاری ، سابق بیمه کرج صدور انی انواع بیمه نامه

 

خرید اینترنتی بیمه

 

آدرس دفتر :بیمه ایران در کرج طالقانی جنوبی روبروی مدرسه شهدا انقلاب

تلفن دفتر :۳۲۲۱۸۷۲۳ ۰۲۶

بیمه ایران کرج نزدکترین نمایندگی
به شما بیمه کرج صدور انواع بیمه نامه

بیمه و پلاسکو