داروی موثر بر کرونا

بیمه ایران کرج به نقل از دنیای اقتصاد

۱٫پلاسمای خون

پلاسمای خون بهبود یافتگان :استفاده از آنتی بادی موجود در پلاسمای بهبود یافتگان پلاسما ۵۵ درصد خون  را تشکیل می دهد. مایعی است که ۹۱ درصد آن را آب، ۱ درصد آن را املاح و یون‌های معدنی، ۷ درصد آن را پروتئین‌های پلاسما، و ۱ درصد باقی‌مانده را ویتامین‌ها، مواد قندی و لیپیدی، هورمون‌ها، اسید‌های آمینه، گلوکز و چربی و مواد دفعی تشکیل می‌دهند.

 

۲٫داروی فاویپیراویر

داروی فاویپیراویر :کاهش توانایی گسترش ویروس از سلولی به سلول دیگر در اواخر سال ۲۰۱۴، داروی فاویپیراویر به عنوان درمان اورژانسی بیماری ابولا در غرب آفریقا تولید شد و پزشکان بدون مرز با حمایت سازمان جهانی بهداشت آن را در اختیار مبتلایان به این بیماری قرار دادند؛ البته این دارو عوارض شدیدی برای زنان باردار داشت و آن‌ها مجاز به استفاده از آن نبودند. به گفته محققان مصرف این دارو میزان مرگ و میر افراد مبتلا را به مقدار قابل توجهی کاهش داد. دولت ژاپن امیدوار است فاویپیراویر تاثیر مشابهی بر بیماری کووید-۱۹ داشته باشد. با اینکه ژاپن هنوز در حال بررسی نتایج آزمایش‌های پزشکی مربوط به این دارو است، کشورهایی مانند اندونزی در حال امتحان کردن آن برای افراد مبتلا به کووید-۱۹ هستند.

 

۳٫داروی توسیلیزمات

داروی توسیلیزمات :مانع از واکنش شدید و غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن می شود

محققان فرانسوی تاثیر «توسیلیزومب» در درمان کووید-۱۹ را تایید کردند.نخستین نتایج یک آزمایش بالینی نشان می‌دهد که داروی روماتیسم برای درمان عوارض سخت کووید-۱۹، بیماری ناشی از ویروس کرونا، اثرات بسیار مثبت دارد. محققان فرانسوی از این یافته به عنوان خبری خوب در میان انبوه تحقیقات جاری جهت یافتن درمان قطعی و یا کاهش عوارض ناشی از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ یاد می‌کنند.

۴٫داروی هیدروکسی کلروکین

داروی هیدروکسی کلروکین: مانع تکثیر ویروس در سلول ها و کمک به بهبود سلامت بیمار هیدروکسی کلروکین (: Hydroxychloroquin) (HCQ) که با نام تجاری پلاکونیل Plaquenil و غیره فروخته می‌شود دارویی است که به منظور درمان انواع معینی از مالاریا به کار می‌رود .این دارو مشخصا برای مالاریای حساس به کلروکین به کار می‌رود. دیگر کاربردها عبارتند از درمان روماتیسم مفصلی، لوپوس اریتماتوس. به صورت قرص از دهان مصرف می‌شود. 

۵٫ داروی رمدسیویر

داروی رمدسیویر:کاهش مدت زمان بهبودی از ۱۵ روز به ۱۱ روز بر اساس پروتکل‌های درمانی وزارت بهداشت، داروهایی در بیمارستان برای بیماران کووید١٩ تجویز می‌شود که در روند بیماری و کنترل آن تاثیر داشته و علائم و عوارض کرونا را بهبود می‌بخشد.

 

۶٫ داروی دگزامتازون

داروی دگزامتازون:موثر در نجات یک سوم افراد که از ونتیلاتور استفاده می کنند

 

مصرف این داروها بدون نظر  پزشک امکان آسیب جدی به فرد بیمار دارد .

این داروها درمان قطعی برا ی ویروس کرونا نمی باشد و مهم ترین عامل همان پیشگیری و استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دست می باشد .

 

بیمه تکمیلی کرونا می تواند بخشی از هزینه های این بیماری را تحت پوشش قرار دهد 

فقط کافیست با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



بیمه ایران کرج

بیمه ایران گوهردشت ، بیمه کرج نمایندگی شادمنامن ،بیمه کرج کد ۳۲۹۷۷ بیمه کرج کارگزاری ، سابق بیمه کرج صدور انی انواع بیمه نامه بیمه ایران مهندس شاد

 

خرید اینترنتی بیمه

 

آدرس دفتر :بیمه کرج طالقانی جنوبی پلاک ۱۸۷

تلفن دفتر :۳۲۲۱۸۷۲۳ ۰۲۶

بیمه ایران البرز نزدکترین نمایندگی به شما بیمه کرج صدور انواع بیمه نامه
داروی موثر بر کرونا