مزایای بیمه کرونا

با استفاده از بیمه کرونا،در صورت ابتلا به این ویروس ، دیگر نگران هزینه های بیمارستان نخواهید بود .چرا که هزینه های بیمارستانی ناشی از ابتلا به کرونا تا سقف ۲۰ میلیون تومان تماما توسط بیمه پرداخت خواهد شد همان طور که می دانیددر صورت ابتلا به این بیماری ، باید روزهای متوالی در خانه بمانید تا از انتقال ویروس به دیگران جلوگیری شود . در این حالت نیز بیمه کرونا ، به ازای هر  روز بازماندن از کار در اثر بستری در بیمارستان تا سقف یک ماه ، روزانه تا سقف ۳۰۰ هزار تومان به شما پرداخت می کند .

علاوه بر این ، در صورت بروز اتفاقات ناگوار برای بیمه گزار از جمله بیماری کرونا ، مبلغی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به  بازماندگان پرداخت می شود .

مزایای بیمه کرونا

۱٫ پرداخت هزینه بستری بیمارستانی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا تا  سقف ۲۰ میلیون تومان

۲٫پرداخت غرامت بستری به ازای هر روز بازماندن از کار به مدت یک ماه تا سقف روزانه ۳۰۰ هزار تومان

۳٫امکان خرید بصورت آنلاین یا تماس با شمارها

۴٫پرداخت سرمایه فوت به بازماندگان تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان


با خرید این بیمه نامه به صورت غیر حضوری آرامش خیال را به خود و خانواده هدیه دهید

 

بیمه ایران بیمه( بیمه ایران کرج ) تکمیلی به صورت انفرادی ندارد و حتما باید یک گروه ۵۰ نفره باشد با احتساب سایر بیمه نامه شرکت(  مانند :بیمه آتش سوزی کارخانه یا شرکت  ، بیمه مسئولیت ، بیمه حوادث ، بیمه مهندسیو سایر بیمه نامه ها  ) صادر می گردد .


بیمه ایران کرج

بیمه ایران گوهردشت ، بیمه کرج نمایندگی شادمنامن ،بیمه کرج کد ۳۲۹۷۷ بیمه کرج کارگزاری ، سابق بیمه کرج صدور انی انواع بیمه نامه بیمه ایران مهندس شاد

 

خرید اینترنتی بیمه

 

آدرس دفتر :بیمه کرج طالقانی جنوبی پلاک ۱۸۷

تلفن دفتر :۳۲۲۱۸۷۲۳ ۰۲۶

بیمه ایران البرز نزدکترین نمایندگی به شما بیمه کرج صدور انواع بیمه نامه
مزایای بیمه کرونا
مطالب مرتبط :