۴۰میلیون نفر تحت پوشش بیمه

 

بیمه کرج

بیمه ایران در کرج

کرج – رئیس سازمان بیمه سلامت گفت: ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از خدمات ارائه شده استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، طاهر موهبتی بعداز ظهر چهارشنبه در نشستی خبری، اظهار کرد: ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند و این بیمه شامل پنج صندوق است.
وی گفت: بیشترین جمعیت بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان در صندوق روستایی حدود ۲۲ میلیون نفر است و بیمه سلامت همگانی هم ۱۰ میلیون عضو دارد.
رئیس سازمان بیمه سلامت افزود: ۸۵ درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت که حدود ۳۴ میلیون نفر است از خدمات بیمه رایگان بهرمند هستند، ارائه این خدمات مختص افرادی است که وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند.
موهبتی ادامه داد: خدمات بیمه ای ارائه شده از سوی این سازمان برای پرداخت در بخش هزینه درمان های سرپایی حدود ۷۰ درصد و برای خدمات بستری حدود ۹۰ درصد است.
وی عنوان کرد: بدهی های ما به بخش دولتی در استان البرز با حساب تاخیرات پرداخت آن تنها حدود چهار ماه است و به داروخانه های این استان هم بدهی نداریم، در البرز همچنین در بخش سرپایی تاخیری در پرداخت ها نداشته ایم و در بخش خصوصی تنها حدود چهار ماه تاخیر داریم.
رئیس سازمان بیمه سلامت تشریح کرد: سه هزار میلیارد تومان تخصیص اسناد خزانه داشته ایم که از میزان حدود ۵۰ میلیارد تومان سهم استان البرز است.
موهبتی توضیح داد: ما به دنبال تقویت منابع هستیم و در کنار آن مدیریت هزینه ها را انجام می دهیم. الکترونیکی کردن خدمات ارائه شده را هم دنبال می کنیم.
————————————————————————————————————————————————

بیمه ایران کرج

——————————————————————————————————————————————–

بیمه ایران کرج ، بیمه کرج نمایندگی شادمنامن ،بیمه کرج کد ۳۲۹۷۷ بیمه ایران کرج کارگزاری ، سابق بیمه کرج صدور انی انواع بیمه نامه

 

خرید اینترنتی بیمه

 

آدرس دفتر :بیمه ایران کرج طالقانی جنوبی روبروی مدرسه شهدا انقلاب

تلفن دفتر :۳۲۲۱۸۷۲۳ ۰۲۶

بیمه ایران کرج نزدکترین نمایندگی
به شما بیمه کرج صدور انواع بیمه نامه

۴۰میلیون نفر تحت پوشش بیمه